Nieuwbouw

Informatie over de Plaatsing van Tijdelijke Huisvesting en Vernieuwing van de Schoolomgeving Wisperweide

Beste ouders, bewoners en ondernemers,

We willen u graag op de hoogte brengen van belangrijke ontwikkelingen rondom de basisschool Wisperweide. Er worden binnenkort werkzaamheden uitgevoerd voor de plaatsing van tijdelijke huisvesting en de vernieuwing van de schoolomgeving.

Plaatsing Tijdelijke Huisvesting
Op maandag 8 juli starten we met de voorbereidende werkzaamheden voor de tijdelijke huisvesting van de basisschool Wisperweide. Deze werkzaamheden omvatten grondwerkzaamheden, plaatsing van units en afbouwwerkzaamheden. Gedurende deze periode kunnen er verkeersmaatregelen van kracht zijn en kan er geluidsoverlast optreden. Voor meer informatie kunt u de volledige brief lezen.

Inloopavond Vernieuwing Schoolplein
Daarnaast nodigen wij u uit voor een inloopbijeenkomst op 4 juli van 19:00 tot 21:00 uur in de aula van Wisperweide. Tijdens deze bijeenkomst kunt u uw vragen stellen en ideeën delen over de herinrichting van het schoolplein en de omliggende openbare ruimte. U kunt zich tot 3 juli aanmelden via omgevingwisperweide@amsterdam.nl. Meer details vindt u in de hiernaast of via deze link.

We hopen op uw begrip en medewerking tijdens deze periode en zien u graag op de inloopavond.

Voor vragen over de plaatsing van de tijdelijke huisvesting, kunt u contact opnemen met Martin Kellerman via M.kellerman@jansnel.com. Voor vragen over de inloopbijeenkomst kunt u contact opnemen met Marcella den Otter via m.otter@amsterdam.nl.