Nieuwbouw

Op weg naar een prachtig nieuw gebouw!

Op deze pagina vindt u informatie over de nieuwbouw van onze school. U kunt hier alles lezen over de uitgangspunten van onze tijdelijke huisvesting tijdens de bouwperiode:

• Tijdens de uitvoering van de nieuwbouw blijft het pand aan Schoolpad 3 in gebruik als schoolpand. We streven ernaar om de tijdelijke huisvesting zo dicht mogelijk bij de school te plaatsen.
  • Gedurende de eerste fase van sloop en nieuwbouwwerkzaamheden krijgt Wisperweide maximaal 700m2 bruto vloeroppervlakte voor aanvullende tijdelijke huisvesting. Waarschijnlijk wordt dit een tweelaags gebouw.
  • Zowel de gemeente als het schoolbestuur spannen zich in om de tijdelijke huisvesting zo efficiënt mogelijk te realiseren binnen de gestelde termijn en kaders, tegen redelijke kosten.

Tijdspad:

• Juni 2024: Verhuizing van een deel van de school naar de tijdelijke voorziening.
  • Juli 2024: Start van de sloop van schoolpad 1, onze a-vleugel.

Bouwperiode:

• Juli 2025: Oplevering van de nieuwe school.
  • Augustus 2025: Sloop van schoolpad 3, onze b-vleugel en verwijdering van de tijdelijke voorziening.

Inloop nieuwbouw:

Op 19 december 2023 tussen 17.00 en 19.00 uur is iedereen van harte welkom om meer te horen en te zien over onze nieuwbouw. Klik hier of hiernaast naast op de brief voor meer informatie.

Heeft u ideeën, vragen of zorgen?

Neem gerust contact met ons op via het e-mailadres nieuwbouw@wisperweide.nl. We horen graag van u!